Thursday, October 15, 2009

Art in my heart





Sverre Malling




(details)





Thomas Falstad




(details)





Øystein Dahlstrøm




Øystein Dahlstrøm




(details)



These are from "Høstutstillingen", the annual art exhibition in Oslo. I just love to see art.
It makes me calm, inspired and also a bit disturbed, all at once..
These were my most favourite pieces. Pretty random. There were lots of amazing art this year, but I really just felt these..you know?
That's the kind of art that gives me the most, art that I can feel. I guess that's why I adore expressionism. There's a lot of modern art that I don't really understand, but smetimes you just get it right away.
Maye that's beacause you can relate to the piece on a personal level..


Midtstill

3 comments:

Sophie's wardrobe said...

shocking art!
and lovely pictures on your last post
xxx

Hippie, hippie - milkshake said...

må ta meg en tur på høstutstillingen. foreldrene mine tok meg med på utstillinger siden jeg varliten- og har fått mye inspirasjon opp igjennom årene.. hvordan går det med di kunst om dagen da??
sv: ebay og våkenetter ja.. he he.. man blir fort hekta. Kanskje lurt jeg ikke startet før..

Theme T said...

Han Øystein Dahlstrøm så veldig spennende ut! Elsket det kliniske og rene ved bildene hans her.