Tuesday, November 2, 2010

Everybody's talking about Lanvin

.

lanvin hm,lanvin draped dress,lanvin november,designsamarbeid,iconic,alber elbaz

I wasn't going to post about the Lanvin for H&M thing, so why am I? Haha..
First I have to say I'm kinda fed up with the designer collaboration idea in general, and the last couple of them that H&M did was crappy in my opinion.
Lanvin is brand that I have a lot of respect for, and I admire Alber Elbaz always elegant designs. But Lanvin for H&M...? Luxury on a budget..?
Now that pictures have been posted on blogs and we've gotten to see the lookbook, I'm starting to fell pretty positive. I'm not gonna stand in line on an early winter morning to fight over a bunch of coctail dresses tho. I don't need coctail dresses. Well, maybe just one..? Allright, allright..I'll probably be there. And I hope to get to try out one of those draped lbd's. Other than that I have to say this yellow piece is quite convincing.
.
What do you think about this whole thing? Excited? Or just tired of the hype?
.
.

9 comments:

Marieke said...

I am super excited about the designs. The dresses are pretty great and Alber stayed very true to the lanvin spirit.

Http://pret-a-pr.blogspot.com

Anonymous said...

TIRED OF THE HYPE! TIRED OF TRENDIES! JUST BE YOURSELF!! BE YOUR OWN DESIGNER!

dagens outfit said...

litt tired of the hype. men bikbok sin kolleksjon med jenny gleder jeg meg veldig til... syns den gule bærer preg av å være uferdig, i sømmene på toppen på en måte, og jeg bare blir litt sånn blæh.. men men! det blir sikkert veldig fint da!

linda-mari said...

Dette er det beste samarbeidet imo.

Cecilie said...

Den gule er også min favoritt og håper på å slå kloa i en slik =)

Q said...

Jeg er ikke lei av hypen, og jeg synes Lanvin har designet mange vakre kjoler her, men jeg ser ikke for meg at jeg kommer til å handle noe. Rett og slett fordi jeg ikke ser for meg at jeg kommer til å kle dem. Jeg likte skoene veldig godt da! Men jeg er studentmamma on a budget, så jeg tror nok bare jeg kjøper et smykke eller to (om jeg får tak i). :) De kan jeg jo bruke hver dag! Coctailkjoler har jeg jo aldri bruk for. :p

amalie said...

i like designer collabs! luxury on a budget can't be a bad thing? ja, stressende når det kommer så mange mn.... jeg gleder meg!

Hek said...

Dagens outfit: Jeg synes ikke det går ann å sammenligne Alber Elbaz med Jenny Skavlan, men.. Hehe:)

Ellers er jeg litt enig ang råkantene på den gule kjolen, akkurat det er trend jeg ikke er så fan av.
Uansett.. mye godt design i kolleksjonen synes jeg:)

Nina Philomene said...

ccocktail dresses.