Friday, October 24, 2008

Design for everyone


Comme des Garcons at H&M!
I dag publiserte H&M bilder av hele Comme des Garcons kolleksjonen på hjemmesiden deres. Har ventet i spenning på dette, H&M's årlige samarbeid med designere er høydepunktet i shoppingåret mitt. Jeg elsker design, men lommeboken min samarbeider ikke. Derfor er jeg så lykkelig for at H&M gir stakkarer som meg, som ikke har råd til å fly rundt i Karl Lagerfeld, Stella McCartney, Viktor & Rolf, Roberto Cavalli eller Com me des Garcons- kreasjoner til vanlig, muligheten til litt design lykke. Jeg gleder meg stort til 13. november, og kan love deg at jeg er en av gærningene som kommer til å vente lenge i kø for så å beinfly inn i butikken målrettet og desperat, i håp om å få røsket til meg et par av plaggene som jeg selvsagt har planlagt på forhånd at jeg må ha. Magen min bobler nesten over av sommerfugler bare jeg tenker på det. Kolleksjonen ser slett ikke verst ut, jeg fant noen godbiter jeg kunne tenke meg å få kloa i, men jeg sier ikke hvilke, må tross alt tenke litt strategi her, og håper at ingen flere har samme favoritter som meg... Å, som jeg gleder meg!

Today H&M published pictures of the whole Comme des Garcons collection on their website. I've been waiting in anticipation for this, H&M's collaboration with designers is the highlight of my shopping year. I love design, but my wallet isn't cooperating. That's why I'm so happy that H&M gives poor people like me, who can't aford to run around in Karl Lagerfeld, Stella McCartney, Viktor & Rolf, Robe rto Cavalli ore Comme des Garcons creations everyday, the opportunity to a bit of design happyness. I'm really looking forward to 13. November, and I can promise you that I'm one of the crazy people who will wait in line to desperately run towards the goal, hoping to grab a couple of the items that I've off course planned forehand that I need to get. My stomach is almost bubling over with excitement just by the thought of it. The collection doesn't look bad at all, I found a couple of goodies that I'd like to get my claws on, but I can't say which ones, after all I have to think strategy, and I jus thope nobody else has the same faveorites as me... Oh, how I'm looking forward to it!


I can't post pics from the Comme des Garcons H&M collection, because of the strict policy H&M has about copying their pics, but here's a few pics of my peronal favorites from Comme des Garcons latest collections. These are from Style.com.


S 2009 rtw, F 2008 rtw ,S 2008 rtw

S 2007 rtw, S 2007 rtw, F 2006 rtw

No comments: