Wednesday, February 11, 2009

Oslo FAshion Week: TSH

TSH- Tina Steffenakk Hermansen

TSH var førtsemann ut under Oslo FAshion Week. Showet var vellykket, og designeren fikk stående applaus. Kolleksjonen var litt mer rocka enn hennes tidligere arbeider, men fremdeles med de typiske TSH kjennetegnene. Her er mine bilder fra showet.


TSH was the first designer who had a show at Oslo Fashion Week. The show was a success, and the designer recieved standing ovations. The collection was a bit more rocked than her previous work, but still with the typical TSH trademarks. Here's my pictures from the show.














TSH

View my article from this show at Norwegian Fashion

4 comments:

Helene said...

Hvordan får du så fine bilder?:) da jeg var på visning tidligere idag ble mange av bildene mine veldig mørke!

Hek said...

Helene: Kanskje det har noe å si hva slags kamera man bruker? Jeg vet ikke, men jeg bruker speilrefleks, har ikke fet blitz eller noe, men det holdt i hvert fall:) Hvis det er noen trøst så fikk jeg en del dårlige bilder selv. Synd at bildene dine ble mørke, bedre lykke neste gang!:)

ingrid said...

likte den svarte kjolen :)

Unknown said...

.lovely.

i want to be there!!!!!

enjoys. kisses.