Tuesday, November 18, 2008

Bags

Check out these beauties..

Personlig er jeg en ganske fattig jente sånn rent økonomisk. Men hvis jeg hadde hatt masse penger hadde jeg brukt en del av de på vesker. Deilige vesker. Jeg elsker disse to, de er vakre og spesielle men samtidig nøytrale nok til å kunne brukes til mange forskjellige antrekk. Vel, faktisk er bag'en veldig stor og for meg hadde det blitt litt for mye skinn, jeg mener den er veldig skinn'ete, men jeg liker å drømme om den. Perverst dyre er de også, men litt eye candy må man kunne unne seg.

Personally I'm quite poor, when it comes to economy. But if I had a lot of money I would use an ammount of it on bags. Delicious bags, I love these two, they are beautiful and unique, at the same time neutral enough to go with many different outfits. Well, actually the tote is really big and for me it would be a bit too much leather, I mean it's very leather'y, but I like to dream about it. Expensive to the extent of perversion too, but there's nothing wrong with treating yourself with some eye candy.




Feather flute bag from Michael Teperson $950
Tote from Salvatore Ferragamo $3850


No comments: