Tuesday, September 30, 2008

Jewelry

Rosary

I august var jeg i Malta, og der besøkte vi en by som heter Mosta, hvor vi så en kjempefin basilika. Det var så utrolig fint der inne, overdådig og med masse kunst, og det funklet i gull og lysekroner. Jeg ble helt påvirket av den hellige stemningen og kjøpte meg et halskjede/ rosenkrans. Det kostet bare 10 euro, og jeg har blitt kjempeglad i det. Veldig kult å kombinere med flere kjeder i mange varianter, gjerne lesset oppå hverandre. Jeg tenker Madonna's "Like a prayer" møter dagens luksusbohem, mmmmm, deilig:)

I was in Malta in August, and we visited a small town called Mosta, where we saw a gorgeous
Basilica. It was incredibly beautiful in there, totally overwhelming with lots of art, sparkling in gold and chandelairs. I got felt the holy vibe and bought a necklace/ Rosary. It only cost 10 Euro, and I just love it. very cool to combine with other necklaces in different variations, preferably on top of each other. I'm thinking Madonna's "Like a prayer" meets todays luxury bohemian, mmmmm, delicious:)




Get your own Rosary jewelry:





Necklace with box: $52
Cross: $30
Bracelet: $27
Pin: $24
All from The Vatican Library Collection, at Dillard's